Bir arkadaşımla ilk tarihi reddit

KGB'nin devam edeceğinin garantisi ve KGB tarihinin uyandırdığı hislere dair

2019.10.23 23:46 furkantopal KGB'nin devam edeceğinin garantisi ve KGB tarihinin uyandırdığı hislere dair

Şimdi bu üstteki "KGB Tarihi" flairina tıkladığınızda gerçekten geçmişe, bize, bu oluşumun tarihine bir yolculuk yapıyorsunuz.
Bu aslında çok uzun hikaye ama üzerinde biraz bir şeyler yazma gereksinimi hissetmedim değil, çünkü bende çok farklı hisler uyandırdı. "Tüm bunlar nasıl oldu?" dedirtti, kendime bir dışardan baktım, anası babası ayrı tek başına bir şeyler yapmaya çalışan, o zamanlar için konuşmak gerekirse "20'li yaşlarına yeni girmiş bir genç nasıl bu kadar insanı bir arada toplamayı başardı?" diye sordum.
Bu grup buralara gelene kadar benle olduğu süreden çok bensiz oldu, kurucusu olsam da farklı sebeplerden dolayı gerçekten de başında durduğum süre başında durmadığım süreden daha azdır. Hep moderatörlere vs emanet edip bi kaybolma durumum oldu farklı sebeplerden dolayı. Şimdi 2015-2016 zamanlarından beri aslında ilk defa bu kadar başında durabildiğim için bi yeniden șahlanmaya doğru gidiyoruz. Fakat tabi özel durumum olmasaydı emin olun bu çok daha hızlı ve efektif olurdu, ama böyle de underground ve samimi zaten, sıkıntı yok. Ben memnunum. Hem de çok memnunum.
Bazen düşünüyorum hani çünkü hep bi enkaz toparladığımdan ve şimdiki zamanın görüntüsü insanın zihnini yanılttığından "Geçmişte de o kadar büyük değil miydik acaba?" gibisinden bi şüpheye düşer gibi oluyorum, ama hayır, biz KGB olarak gerçekten piyasanın amına koyduk. Şu 'KGB Tarihi' flairında gezinince beynimde flashbackler çaktı harbiden. Yolu KGB'den geçmeyen veya KGB'yi duymayan çok az ünlü var. Zirve youtuberlardan, zirve instagram fenomenlerine kadar KGB'nin içinde olan çok insan vardı, hatta televizyon kanallarında çalışan üyelerimiz KGB'ye selam yollatırdı, KGB'ye 500binden fazla katılma isteği olduğundan kim bilir daha kimlerin isteği kabul edilmedi. Zaten sosyal medyadaki büyük mizah sayfası adminlerinin nerdeyse hepsi tanır beni de burayı da. Bilenler bilir, 2016 yılında bir çılgınlık yapıp 100 bin kişinin isteğini kabul edip gruba almıştım. Çılgın rakamlar değil mi? İsteği silinen 500 bin kişiden öncesinde de bi 200 bin insan daha kapının dışında kalmıştı, ve gruba o kadar çok katılım isteği vardı ki Facebook buga giriyordu, grup yöneticilere falan gözükmez olmuştu uzun bir süre isteklerden dolayı. Şu an Facebook'ta duvarı kapalı olan yedek grupta hala 100 bin civarı istek olduğunu tahmin ediyorum. Ama şahsi sosyal medya hesaplarımı şu an aktif olarak kullanamam burdakilerin bildiği benim malum sebeplerimden dolayı.
İtiraf etmek gerekirse o zamanlar bunun bir başarı olduğunun farkında değildim. Hatta bu gruptan nefret ettiğim zamanlar da oldu. Kişisel olarak darlanmaktan nefret eden bir insan olarak her Allah'ın günü yüzlerce mesaj gelmesinden bunalmıştım. Bir de zirvede olduğun zaman etrafın yavşaklarla doluyor, kimin dost olmak için kimin rant sağlamak için sana yaklaştığını ayırt etmek zorlaşıyordu. Birçok mesaja, artık öncesinde kaç mesajla boğuşmușsam, nasıl daralmışsam, gereksiz küfürler yağdırarak cevaplar verdiğim de çok olmuştur. Başkasının yerimde olsa prim yapmak için daldan dala atlayacağı fırsatlar doluyken ben hoşuma gitmeyen insanlarla çalışmadım, samimi bulmadığım işleri yapmadım. Burda bana kimlerin kimlerin birlikte video çekmek için, bir şekilde bi proje yapmak tekliflerde bulunduğunu açıklamayacağım etik ve kendi karakterim gereği ama ben başkasının yerimde olsa direkt zıplayacağı insanları reddetmiş adamım. Buna ego diyenler de oldu, benim için zor insan diyen de oldu, ama sadece kafa yapımın uyuştuğunu düşünmediğim, açıkçası seviyemde görmediğim insanlardı bunlar. Hala da öyle zaten çoğu kendisini geliştirmiş değil.
E tabi işin üzücü yani şimdi bana insanlar şunu diyor, "Senin adam ettiklerin, senin götünde dolaşanlar şimdi şu kadar şu kadar takipçiye sahip" gibisinden, veya "Senin kurduğun, yarattığın konseptle adamlar şu kadar takipçi yapıp paranın amına koyuyor, hatta senin sayfanın fakesinin 2 buçuk milyon takipçisi var, bi storyden binlerce lira kazanıyorlar, senin içinde olduğun duruma bak." diye. Ben de hep diyorum ki "Ürün benim. Kendi hayatıma kavuştuğum zaman yine yaparım." ve gerçekten de hep böyle görüyorum. Çünkü bunun kaynağı özgünlükten gelir, ve özgünlük sadece doğuştan bir yetenekle ortaya çıkmaz, bu özgünlüğe kavuşmak için aynı zamanda sıradıșı bir hayat ve çok farklı şeylerin tecrübesi, bilgi birikimi gerekir. Ve bunun insanlara aktarımında ise dürüstlük ve samimiyet gerekir, o da karakter özelliğidir. Hala da gerçek bu zaten yani ürün benim, o yüzden aşırı derecede bi içerleme durumu yok. Ama tabi ki de hak ettiğimin bu olmadığının ben de farkındayım.
Buna sebep olan şeyler var:
Birincisi Türkiye'nin en yüksek erişimli sayfasının (20,5 milyon haftalık erişime ulaşmıştım) kurucusu olmuşken, sayfamın haksız yere kapatılması.
İkincisi bana hükümeti eleştirdiğim için, elimin altındaki kitleyi, ülkede tüm vatandaşları ilgilendiren iğrenç gelişmeler yaşanırken beyaz Türk'lük yapmayıp her şeyi açık açık ne düşünüyorsam ve gerçek neyse onları yazıp insanları bilinçlendirme misyonunu kendime yüklediğim için devletin bana dava açması ve trajikomik bir şekilde fetö propagandası yapmak suç isnadıyla bana sorușturma açılması.
Sayfamın kapanmasından dolayı hevesimi kaybetmem, sevenlerim çoğunlukta olmasına rağmen haterlarımın sürekli olarak bir şekilde beni aşağılama çabaları (OGB, BGY gibi gruplar zaten KGB'den banlananlardan ve bana haterlık yapanlardan oluşuyordu, oldlar bilir BGY grubunun ilk 1.5 senesinde Furkan Topal haterlığı en popüler şeylerden biriydi ve gerçekten çok aşırıydı, bunu ilerleyen yıllarda en son ateşkes yaparak halletmiştik) bende gına getirmişti ve tüm her şeyin üst üste gelmesi bende gerçekten sosyal medyaya karşı bir mide bulantısı yaratmıştı. Reel hayatım o zamanlar yine çok çalkantılıydı ve sanalda lord olup reelde evsiz, ailesiz, parasız şehir şehir gezdiğim psikoloji bozan bi sürece de girmiştim. Tamamen bi kaosun içinde tek başımaydım.
Sonrasında bir de benden beklenmeyecek bir şey olmasına rağmen bir de aşık oldum, tamamen reel hayatı yaşamaya koyuldum ve bu süreçte ticaretle, pazarcılıkla, alakam olmayan geri plandaki işlerle uğraştım, yaklaşık iki sene de bu şekilde geçtikten sonra, ki kız arkadaşımla ilişkim devam ederken bile tutuklanmıştım o üzerime açılan soruşturmadan dolayı iki kere alıkonulmuștum, nezaretlik falan olmuştum, savcı hepsinde serbest bıraktı, sevgilimle ayrıldık, ağır bi depresyonun ardından müziğe tekrar çok keskin bir dönüş yapmak üzereydim ki üstüne bir de hapse düştüm. Bir senem de hapiste geçti. Ama öncesi (hapis kararının kesinleşmesiyle girmem arasında yaklaşık 5 ay var) ve sonrası (hapisten çıktım ama normal şekillerde değil, o yüzden tam anlamıyla özgür değilim bu ülkeden gitmeden ve 5 aydır durumdayım) totalde iki seneyi buluyor. Bu arada söylemeyi es geçtim ve kimse bunu bilmez ama bu kadar dökülmüşken şunu da itiraf edeyim, bu süreçte ben 12 yaşındayken bana konulan ve o zamanlar tedavi görüp atlattığım ileri derecede obsesif kompulsif bozukluğum yıllar sonra hiç olmadığı kadar tetiklendi ve bir de dışarıdaki hayatla mücadele ettiğim yetmiyormuş gibi kendi beynimle çok ağır bi savaşa girdim. Takıntılarım azdı ve çok kez çıldırdım gerçekten. Bunu sadece bu hastalığa sahip olanlar anlayabilir. Sinirin, gerginliğin, üzüntünün, kafayı yemelerin, bitikliğin zirvelerinde dolaştım. (İşte zaten bana öyle geliyor ki ben bu yüzden özgün mizah yapabiliyorum ve müzik konusunda doğuştan yeteneğimin yanısıra kafamın içinde bu yüzden insan ruhuna dokunabilen üretken bi beste makinası var, çünkü bende çok yaşanmışlık var.)
Anlayacağınız o kadar şey geldi ki başıma, zaten tam olamamış hayatım hepten karardı. Bunlar bana sürekli bir şeyler katmaya ve beni geliştirmeye devam ediyor, her ne kadar beni kemirmiș olsa da yaşadıklarım. İnsan olgunlaşıyor.
Size diyeceğim o ki, benim zaten zor şartlarda 21 Temmuz 2015'te yazın Mersin Erdemli'nin Harfilli köyündeyken kurduğum ve oradan da tüm Türkiye'ye ve hatta dünyanın farklı yerlerindeki Türklerle yayılan KGB, çetrefilli yaşantım, grubun kaotik tarihine rağmen ayakta kaldı, kanadı ama ölmedi, düştü ama yok olmadı, tüm bunlara rağmen bu grup her zaman orijinalliğini de, içerik yelpazesindekj genişliği de korudu, bizi güldürmekle kalmadı, gerçekten birleştirdi ve geliştirdi de, çok insanlar geldi geçti, has oldlar kaldı, benim safımda yer alanlar kaldı. İşte bu yüzden ben aslında 3 yıldır aktif olarak sosyal medyada boy göstermemiş olsam da, elimde kimsenin prim yapmak isteyeceği, gönderisini tutturup sayfaya çıkmak isteyeceği hiçbir dışarıya dönük sosyal medya gücüm kalmasa da, yıllar sonra, hapisten çıkıp kapalı olan orijinal KGB'yi açtığımda bi gönderimde binlerce insan toplandı, o grup kapandı, ben hapisteyken açılan küçücük bi yedek grupta buraya, reddit'e geçiyoruz dedim, ki o grup da üç gün sonra kapandı ama o üç gün içerisinde bakın 10bine yakın insan buraya geldi tek bir lafımla. İşte bunun sebebi insanların yüreklerinde bıraktığım izlerdir. Ve şimdi sayımız 20bin ve büyümeye devam ediyoruz.
Ben şahsi olarak çok git-geller yaşadım, bu grubu hayatımın merkezine bile koymadım belki yükseliş zamanlarımızda bile, ama burdaki insanların sadakati bir mizah grubundan gerçekten de fazlası. Ben ne kadar özgünsem, bu grup ne kadar özgünse, bu gruba ve bana karşı bu bağlılığa sahip olanlar da işte o kadar özgün.
Yaşadıklarımız değerliydi, ve yine değerli şeyler yaşamaya devam edeceğiz. Gönüllerimizde efsane olan bu ortam, işte bu zor şartlara rağmen hala ayakta, bir de tüm bu zorlukların içinden çıktığım ve hayatı yendiğim zaman bu grubun nerelere yükseleceğini ve bu grubu benimsemiş herkesin ne kadar gurur duyacağını bir düşünün. Gururlanın dostlar, gururlanın eyyy KGB'liler. Yer altında yine, yeniden bir efsane yaratıyoruz. İşte hala birlikteyiz. Yıllar sonra hala buradayız. Yıllar sonra yine burada olacağız. O yüzden şunu bilin ki, en kötü zamanlarında yıkılmayan bu yer, gelecekte ana siker ocak söndürür. Gururlanın!
submitted by furkantopal to KGBTR [link] [comments]


Benimle Birkaç Gün - Sahneye Çıkmak, Aile Arasında Filmi, Garip Sorular Ben Bir Erkek Fatmayım Ve Kimse Benimle Çıkmak İstemiyor 353 - SINAV TARİHİ AÇIKLANDI - Ehliyet Sınavı SORULARI #ehliyetistiyorum INSTAGRAM TAKİPÇİLERİM BİR GÜNÜMÜ YÖNETTİ *Kulağımı Deldim ... TyrolLight vs BAConfig (DOSTLUK VS) ft. cape network Benim CP Ailem S1./B1. (Açıklama) Atatürk Hakkında İlk Kez Duyacağınız 15 ŞAŞIRTICI GERÇEK ... ANOMİ NEDİR? TARİFSİZ BİR HİSSİYAT! EMİLY DURKHEİM

  1. Benimle Birkaç Gün - Sahneye Çıkmak, Aile Arasında Filmi, Garip Sorular
  2. Ben Bir Erkek Fatmayım Ve Kimse Benimle Çıkmak İstemiyor
  3. 353 - SINAV TARİHİ AÇIKLANDI - Ehliyet Sınavı SORULARI #ehliyetistiyorum
  4. INSTAGRAM TAKİPÇİLERİM BİR GÜNÜMÜ YÖNETTİ *Kulağımı Deldim ...
  5. TyrolLight vs BAConfig (DOSTLUK VS) ft. cape network
  6. Benim CP Ailem S1./B1. (Açıklama)
  7. Atatürk Hakkında İlk Kez Duyacağınız 15 ŞAŞIRTICI GERÇEK ...
  8. ANOMİ NEDİR? TARİFSİZ BİR HİSSİYAT! EMİLY DURKHEİM
  9. Inception12 - YouTube
  10. Porçay - YouTube

Evet bu serinin ilk bölümü inşallah beğenirsiniz neyse biz başlayalım en iyisi. Bir gün arkadaşımla pikniğe gitmiştik piknikte ormanın içindeydik. Ve arkadaş... Bütün o mutlu çiftlere bakarak biraz melankolik bir hale geldi ve hayatında ilk kez bir şeylerin eksikliğini hissetti. Bir gün kaykayla kaymaya dışarıya davet edilmişti. Geçtiğimiz birkaç gün neler yaptım? Çocuk oyununa çıkmak nasıl bir şey? Arkadaşımla garip garip sorular cevapladık! Bol tiyatrolu, bol Alili bir vlog oldu :)... Atatürk Hakkında İlk Kez Duyacağınız 15 Tuhaf Bilgi (Özel Hayatı, Verdiği Tarihi Ayarlar vs..) 10 Kasım Atatürk'ü Anma Gününde Mustafa Kemal Atatürk için öze... Ben Enes Batur , Instagram Takipçilerim bir günümü yönetti , bana eziyet çektirdiniz , küpe taktık , garip şeyler yedik , bütün gün bana acı çektirdiniz inst... 100.000 Yürekten Tek Dua Erkan Yetiş! 3 Gün boyunca devam edecek olan kutlamamızda ilk gün 100.000 kişi oluşumuzu tarihimizi ve hareketimizi anlatan bir neşid ile mazide bir yolculuğa ... →LÜTFEN AÇIKLAMAYİ OKUYUN!← Bora Berkay: Herkese uzun bir aradan sonra merhaba ! Biliyorsunuz ki minecraft piyasası çok zor dönemlerden geçti ve şuanda gerek yeni oyunların ... Bu videoda konu olarak modern insanın kendini neden yanlızlık veya boşluk hissinin içinde bulduğunu anomi üzerinden anlattım. İyi seyirler... Sosyal medya hesaplarımıza destek verin ... SINAV TARİHİ AÇIKLANDI - Ehliyet Sınavı SORULARI Merhaba Arkadaşlar; Ehliyet sınavı çok zor bir sınav değildir!! Nedeni ise sadece 50 sorudan oluşması ve yanlışın doğruyu ... Dünyada ilk ve tek olan bir öğretim metodu ile Kur'an-ı Kerim'i kolayca öğretiyoruz. Asırların hafızlık tecrübesini video tekniği ile birleştirerek namaz duaları ve namaz sure ...